Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi1 Eylül 1952tarihinde açılmıştır


Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi ne zaman açıldı?

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi 1 Eylül 1952 tarihinde açılmıştır

Kanuni Sultan Suleyman Hastanesi neden yapıldı?

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi, SSK Sultanahmet Hastanesi'nin Hariciye ve Nisaiye Servisi olarak 1 Eylül 1952 tarihinde faaliyete geçmek amacıyla yapılmıştır. Hastanenin yapılma amaçlarından bazıları şunlardır: Kadın hastalıkları ve doğum ile çocuk hastalıkları branşlarında hizmet sunmak. Asistan eğitimi vermek. Toplumun sağlık ihtiyaçlarını karşılamak. Hastane, zaman içinde çeşitli eklemeler ve isim değişiklikleriyle bugünkü haline gelmiştir.

Diğer Sağlık Yazıları
Sağlık